بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حافظه مظلومی دچار مشکل شده یا ما فراموشی گرفته ایم!؟

http://upload7.ir/imgs/2014-04/06532151192022751876.jpg

پرویز مظلومی:هر بازیکنی را خواستند فتح‌‌ا...زاده گرفت و به خاطر استقلال زیر بار قرض رفت و جای نفراتی چون جباری بازیکنان خوبی گرفتند. نباید حالا بگوییم چون سه تا بازیکن رفتند این جوری شد. همان سال که استقلال را با 6 امتیاز اختلاف قهرمان نیم‌فصل کردم در نیم‌فصل دوم فرهاد مجیدی رفت. جباری، آندرانیک تیموریان، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری و امید روان‌خواه آسیب دیدند و نتوانستیم در خیلی از بازی‌ها از وجودشان استفاده کنیم اما بهانه نیاوردیم. بیاییم از مردم عذرخواهی کنیم. اینکه یک تیم نتیجه نگیرد در فوتبال پیش می‌آید، در منچستر هم اتفاق می‌افتد و همه جا طبیعی است. بگویید امسال فصل ما نبود و بابت آن معذرت‌ خواهی می‌کنیم ولی بی‌انصافی است اگر بگوییم تیم خوب بسته نشد یا پول نبود.
آقای مظلومی ظاهرا یا حافظه شما خیلی ضعیف شده یا ما کمی دچار فراموشی شدیم!
تا آنجای که ما یادمان است در همان روزهای اولیه و بعد از جدا شدن مجیدی از تیم شما در طی مصاحبه های متعددی عنوان کردید رفتن مجیدی باعث تضعیف شدن استقلال شده و اگر قهرمان نشوید یکی از علتهای آن جدای کاپیتان تیمتان در نیم فصل اول بوده است!
اما این روزها ظاهرا شا جای خودتان را با امیر قلعه نویی عوض کرده اید!
سرمربی فعلی استقلال در طول فصل  گذشته شاید یکی دو بار به کمبود مهره و خالی بودن دستش روی نیمکت اشاره کرده بود و الحق و الانصاف با تمام کمبودها تا پایان لیگ تیمش را مدعی نگه داشته بود!
همچنین شما در 7 الی 8 بازی انتهای لیگ تیمتان با مشکل مصدومیت های بازیکنانش مواجه شده بود!
اما تیم امیر قلعه نویی از ابتدای لیگ سیزدهم با در اختیار نداشتن ملی پوشانش به بدنسازی پرداخت و وقتی بعد از چند هفته تازه به هماهنگی کامل رسید ازهفته نهم به بعد با مصدومیت دو بازیکن ملی پوشش کناریش مقابل استقلال خوزستان مواجه شد و سپس فرهاد مجیدی را در هفته دهم و با وجود اینکه استقلال به همراه 5 بازی باقی مانده خود،چند بازی عقب افتاده نیز داشت از وجود کاپیتان تیمش محروم شده بود!
در خصوص مقایسه تیم شما و تیم قلعه نویی حرف بسیار است،همانند عملکرد مجتبی جباری در ترکیب دو سال مختلف  و ...با این حال باید یادآوری کنیم که تیم شما خیلی کمتر از تیم قعلی از وجود بازیکنان تاثیر گذار در برخی از بازیها محروم شده بود!جباری، آندرانیک تیموریان، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری و امید روان‌ خواه را لطفا با جواد نکونام،پژمان منتظری،خسرو حیدری،هاشم بیگ زاده، آندارنیک تیموریان مقایسه کنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 2 / 1393برچسب:پرویز مظلومی,استقلال,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com